← Terug naar overzicht

Business Development Manager

Wordt werken bij BeepforHelp jouw nieuwe baan?

Maak jij de wereld voor de ouderen in Nederland ook graag een beetje mooier? Jouw inzet als Business Development Manager zorgt ervoor dat hulp thuis toegankelijk wordt voor mensen die dat nodig hebben. Wil jij hier aan bijdragen? Wij horen het graag.

 

Beep for Help startte twee jaar geleden met een innovatief idee: het koppelen van hulpvragers en hulpaanbieders op het gebied van mantelzorg door middel van een slimme app. We hebben inmiddels twee mooie vestigingen in Amsterdam en Rotterdam en al veel ouderen en mantelzorgers kunnen helpen met allerhande klusjes. Denk hierbij aan boodschappen doen, schoonmaakwerkzaamheden, gezelschap, en lichte tuinwerkzaamheden. Zo behouden zij hun zelfstandigheid én kunnen wij mantelzorgers ontlasten.

 

Maar onze ambitie rijkt verder. Ons doel is om binnen 5 jaar landelijke dekking te hebben. Om deze ambitie te realiseren zullen we de komende jaren meerdere vestigingen openen verspreid over de Randstad en vervolgens de rest van Nederland. Ook onderzoeken we of op andere creatieve manieren de regio's kunnen ontsluiten.

Daarom zijn wij op zoek naar jou!

 

Wat ga je doen?

Als Business Development Manager speel jij een cruciale rol in de uitbreiding van ons netwerk. Jij bent de drijvende kracht achter het openen van nieuwe vestigingen en het realiseren van onze ambitie om landelijke dekking te bereiken. Concreet houdt dat in dat je:

  • Jij stuurt het gehele proces aan, van het vinden van geschikte locaties tot de succesvolle opening van nieuwe vestigingen.
  • Je bent de ambassadeur van het Beep for Help-merk en zorgt voor een consistente uitstraling in alle vestigingen, rekening houdend met de specifieke kenmerken van een stad of regio.
  • Verantwoordelijk bent voor het begeleiden van het proces van aantrekken en gereed maken voor ingebruikname van nieuwe vestigingen.
  • De nieuwe vestiging blijft begeleiden tot het moment dat deze op ''eigen benen staat'' en de operationele processen goed zijn ingericht. Jij bent dan al weer op weg naar de volgende vestiging.

Wat bieden wij?

Wij bieden jou een ban bij een groeiende onderneming, maar bij ons is nog niet alles in beton gegoten. Dit geeft je de ruimte om echt je eigen stempel te drukken op deze functie. Jouw feedback is waardevol, want met jouw hulp wordt komt de oplossing van dit maatschappelijk probleem steeds dichterbij! Onze kernwaarden zijn; Bevlogen, Innovatief en Doen. Dit betekent voor jou:

  • Je werkt samen met een club bevlogen ondernemers en helpers, onze aanpak is dat dus ook;
  • Een enthousiast en betrokken team werkend vanuit een mooi kantoor in een bruisende buurt van Amsterdam;
  • Ervaart dat je vrijheid hebt in je werk en je eigenaar voelt van je ontwikkeling, het team, de werkprocessen en de sfeer op de werkvloer;
  • De kans om een betekenisvolle bijdrage te leveren aan onze klanten en helpers;
  • Een contract voor 7 maanden met de uitdrukkelijke wens dit om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een maandsalaris gebaseerd relevante ervaring met een maximum van EUR 4000 bruto per maand bij 40 uur;
  • Een goede pensioenregeling en reiskosten/vervoersregeling.

 

Wat breng jij mee?

  • Ervaring met het plannen, organiseren en uitvoeren van (grote) projecten.
  • In staat anderen te enthousiasmeren en mee te krijgen met jouw plannen.
  • Ervaring met facilitaire of logistieke processen is een pré.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Een goed gevoel bij onze dienstverlening en deze functie.
  • 32 - 40 uur per week beschikbaar.

 

Interesse?

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan graag je gegevens inclusief CV. Heb je eerst een vraag? Dan kan je ook contact opnemen met Ann Elisabeth Hannisdal (HR Medewerker) of Margreth van Kuijl (HR-manager) via ann-elisabeth@beepforhelp.nl of margreth@beepforhelp.nl.

 

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen in ons leuke team!

 

 

Nb. Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.