Terug naar overzicht

Customer Service Medewerker

HÉ JIJ DAAR

Ben jij die servicegerichte topper die de klant op één zet? En vind je het daarnaast belangrijk een steentje bij te dragen aan een groeiend maatschappelijk probleem? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Customer Service Medewerker bij Beep for Help ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant en de schakel met je collega's om klanttevredenheid te garanderen. Een team waar samenwerken en vernieuwen belangrijk zijn. Dit is jouw kans om echt impact te maken en bij te dragen aan een groeiende organisatie. Klaar voor de volgende uitdaging? Lees dan verder om meer te weten!

 

Over BeepforHelp

We zijn een jonge scale-up en dat merk je. Wij houden van korte lijnen, een informele sfeer en willen dat iedereen zich betrokken en welkom voelt binnen de organisatie.

BeepforHelp vindt het belangrijk om de inwoners van de Randstad toegang te geven tot het inzetten van hulp thuis, ontzorgt mantelzorgers en ondersteunt ouderen bij dagelijkse activiteiten. Denk hierbij aan strijken, boodschappen doen, licht tuinier werk en andere klusjes in en om het huis. En onze ambitie reikt verder. We streven naar een landelijke dekking van onze dienstverlening in 2028. Onze betrouwbare en innovatieve dienstverlening biedt een oplossing door hulp en mensen die hulp kunnen gebruiken samen te brengen. Zo is BeepforHelp ontstaan. Hoe doen we dit? Door een slimme app kunnen onze helpers snel op locatie zijn, zonder wachtlijst of indicatie. Kortom: direct hulp aan huis!

 

WAT GA JE DOEN

Als Customer Service Medewerker bij Beep for Help, een Amsterdamse scale-up, speel je een belangrijke rol in het beantwoorden van vragen van onze klanten, geven van extra informatie over onze dienstverlening of het wijzigen van gemaakte afspraken. Je werkt in een jong, gezellig team en staat dagelijks in contact met klanten via verschillende kanalen zoals social media, mail en telefoon. Het is een uitdagende en afwisselende baan waarin je jezelf kunt ontwikkelen en jouw eigen stempel kunt drukken op ons groeiende bedrijf.

  • Beheren van de volledige orderadministratie inclusief registratie van klantgegevens, koppelen van helpers aan hulpvragers en gedeeltelijke facturatie.
  • Actief meedenken over manieren om terugkerende klanten te behouden en nieuwe klanten aan te trekken.
  • Blije klanten zijn veelal terugkerende klanten. En jij zorgt hier mede voor door jouw vriendelijke, adequate en oplossingsgerichte houding ten opzichte van klantvragen.

 

WIJ BIEDEN

Bij ons krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen in een snelgroeiende scale-up, waar iedere dag anders is en we samen uitdagende taken oppakken. We bieden interessante mogelijkheden om te groeien en je stempel te drukken op het bedrijf. Jouw waardevolle inbreng en ervaring dragen bij aan onze gezamenlijke ontwikkeling

  • Een baan waar je volop voldoening kunt halen uit het helpen van klanten en het oplossen van vragen;
  • Een gevarieerde baan voor 24-32 uur per week. Jouw werkdagen zijn flexibel in te delen maar je bent in ieder geval beschikbaar op maandag en vrijdag;
  • Een marktconform salaris;
  • Een goede pensioenvoorziening;
  • Contract voor bepaalde tijd met de duidelijke wens dit om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd

 

WAT HEB JE HIERVOOR NODIG

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een Customer Service rol;
  • Een klantgericht en oplossingsgerichte instelling;
  • Beschikbaar voor 24-32 uur per week maar in ieder geval op maandag en vrijdag;
  • Communicatief vaardig en klantgericht;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Jouw nieuwe ideeën op het gebied van Customer Service zijn welkom en worden gewaardeerd;
  • Je voelt als een vis in het water in een omgeving waar structuren en processen nog verder uitgedacht en geprofessionaliseerd kunnen worden en gaat daar graag mee aan de slag. Kortom jij ziet het werk;
  • De wens om het verschil te maken door jouw persoonlijke aanpak en bevlogenheid voor onze innovatieve dienstverlening.

 

WAT DOEN WIJ?

Vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam staan onze medewerkers klaar om klanten te helpen bij hun hulpvraag.

Hulpaanvragen kunnen variëren van boodschappen doen, schoonmaakwerkzaamheden tot klusjes in huis of gezelschap. De klussen zijn in ieder geval nooit zorg gerelateerd. Het concept is simpel: er wordt hulp aangevraagd via onze website en wij zorgen dat we - indien gewenst - dezelfde dag nog aanwezig kunnen zijn.

Beep for Help is een groeiende organisatie. We hebben inmiddels een tweede vestiging in Rotterdam geopend en hopen aan het eind van dit jaar de hele Randstad ontsloten te hebben! Onze afdeling Customer Service in Amsterdam is het kloppend hart van alle klantvragen.

 

INTERESSE?

Heb jij al zin om te starten? Dan zien wij graag jouw gegevens inclusief cv tegemoet. Heb je eerst nog een vraag? Dan kan je ook altijd contact opnemen met Ann Elisabeth Hannisdal

(HR-medewerker) via ann-elisabeth@beepforhelp.nl

 

Hopelijk tot snel!